fbpx

Communicate Clearly.

Persuade Easily.

În subtitlu scrii puțin despre tine și competențile tale profesionale. Menționezi care este industria sau clienții pentru care lucrezi. Important: Nu incerca să vinzi nimic aici. Faci o mică întroducere la ceea cu ce te ocupi și care sunt problemele industriei pe care le rezolvi.

Ce spun alții despre serviciile tale.

Acest bloc are rolul de a aduce dovezi sociale despre [produsul tău]. Dacă ai deja persoane care au folosit serviciul, cere-le testimoniale pe care să le folosești pe landing page. Acest lucru va crește încrederea în serviciul oferit și va atenua dubiile care pot să apară. Preferabil să ceri testimoniale video, de la oameni reali, filmate de ei fară editare, direct cu un telefon.

Client Fericit

Developer

Cuvinte cheie de la client fericit.

Cere de la cei ce au beneficiat de serviciul tău să scrie ceva: cum ia ajutat, despre competențele tale profesionale, despre cum este colaborarea cu tine.

Client Fericit

Hotel Manager

Cuvinte cheie de la client fericit.

Cere de la cei ce au beneficiat de serviciul tău să scrie ceva: cum ia ajutat, despre competențele tale profesionale, despre cum este colaborarea cu tine.

Client Fericit

Photographer

Cuvinte cheie de la client fericit.

Cere de la cei ce au beneficiat de serviciul tău să scrie ceva: cum ia ajutat, despre competențele tale profesionale, despre cum este colaborarea cu tine.

Un titlu care trezește curiozitatea și interesul pentru [lead magnet]

Poți folosi eBook, articol studiu de caz. Deseori de aleg tematici precum: Descoperă 10 metode cum să... Cum să-ți faci un plant pentru... TOP 10 instrumente ca să...

>