Cel mai mare beneficiu pe care îl oferă
[cursul / programul] tău.
Descrie ce schimbare majoră și ce vor obține participanții după parcurgerea cursului / programului: Incluse un Verb + Promisiune + Beneficiu.
O scurtă introducere pentru [curs sau program]
În acest paragraf descrii esențialul despre cursul tău fără să intri în prea multe detalii.
Important este ca cel ce va citi acest paragraf să înțeleagă cum acest curs rezolvă problemele și frustrările prezentare în paragraful de mai sus.
Este bine să știe că acest curs are loc online de exemplu, și soluționează o problemă specifică pe care o are cel ce citește.
Ofertă Specială! Înscrie-te la curs și începe să ai rezultate imediat.
Descrie care sunt TOP 4 beneficii ale [programului]
Spune publicului țintă care sunt cele mai importante beneficii și care este transformarea pe care o vor primi de la acest curs.
Scrie un beneficiu important 1
Scoate în evidență acest beneficiu și spune prospectului cum îl va ajuta să-și rezolva problema.
Scrie un beneficiu important 2
Scoate în evidență acest beneficiu și spune prospectului cum îl va ajuta să-și rezolva problema.
Scrie un beneficiu important 3
Scoate în evidență acest beneficiu și spune prospectului cum îl va ajuta să-și rezolva problema.
Scrie un beneficiu important 4
Scoate în evidență acest beneficiu și spune prospectului cum îl va ajuta să-și rezolva problema.
“
Ce spun alții despre acest curs ?
Arată cum ai ajutat persoanele și cum s-a schimbat
viața celor care au ales [soluția ta].
Cea mai inspirată frază din recomandare.
Descrieți feedbackul sau rezultatul final pe care l-a primit persoana după ce a interacționat cu tine. Fii specific: ce concret a primit, cum s-a simțit după ce a folosit soluția ta.

Lucia Bartolini
Blogger
Cea mai inspirată frază din recomandare.
Descrieți feedbackul sau rezultatul final pe care l-a primit persoana după ce a interacționat cu tine. Fii specific: ce concret a primit, cum s-a simțit după ce a folosit soluția ta.

Tobias Hardy
Marketeer
Cea mai inspirată frază din recomandare.
Descrieți feedbackul sau rezultatul final pe care l-a primit persoana după ce a interacționat cu tine. Fii specific: ce concret a primit, cum s-a simțit după ce a folosit soluția ta.

Anna Forbes
Designer
Descrie detaliat ce urmează să învețe în timpul [cursului sau programului] tău.
Spune vizitatorilor detalii despre: Numărul de module, lecții, durata cursului și ce urmează să învețe din fiecare modul.
Modulul 1: Scrie un titlu captivant
Descrie problema care acum îl chinuie și îl împiedică pe prospectul tău să doarmă noaptea. Arată dificultățile cu care s-a confruntat persoana respectivă.
Descrieți rezultatul final pe care persoana îl va primi după interacțiunea cu tine. Ce-i va da? Poți descrie rezultatul în cifre concrete pentru a fi specific.
Modulul 2: Scrie un titlu captivant
Descrie problema care acum îl chinuie și îl împiedică pe prospectul tău să doarmă noaptea. Arată dificultățile cu care s-a confruntat persoana respectivă.
Descrieți rezultatul final pe care persoana îl va primi după interacțiunea cu tine. Ce-i va da? Poți descrie rezultatul în cifre concrete pentru a fi specific.
Modulul 3: Scrie un titlu captivant
Descrie problema care acum îl chinuie și îl împiedică pe prospectul tău să doarmă noaptea. Arată dificultățile cu care s-a confruntat persoana respectivă.
Descrieți rezultatul final pe care persoana îl va primi după interacțiunea cu tine. Ce-i va da? Poți descrie rezultatul în cifre concrete pentru a fi specific.
Modulul 4: Scrie un titlu captivant
Descrie problema care acum îl chinuie și îl împiedică pe prospectul tău să doarmă noaptea. Arată dificultățile cu care s-a confruntat persoana respectivă.
Descrieți rezultatul final pe care persoana îl va primi după interacțiunea cu tine. Ce-i va da? Poți descrie rezultatul în cifre concrete pentru a fi specific.
Despre tine / autorul cursului
Lucia Bartolini
O practică bună este să scrii această secțiune la persoana a treia, ceea ce înseamnă că nu ar trebui să folosești cuvintele „Eu” sau „Noi”.
În schimb, vorbește despre profesorul cursului folosind în mod obiectiv „el” sau „ea” chiar dacă tu ești profesorul!
Este timpul să-ți arătați realizările și să demonstrați de ce sunteți persoana potrivită pentru a preda acest subiect.
Spre final, după ce ai menționat punctele tari, termină cu o notă firească, prietenoasă pentru a intimida cititorul.
Ce spun alții despre autorul cursului sau programului.
Acest paragraf este opțional, dar o practică bună este să-l folosești. În cazul în care nu ai testimoniale este timpul să te preocupi și de acest aspect foarte important.
Cea mai inspirată frază din recomandare.
Lasă-i pe alții să vorbească despre tine pentru a întări ceea ce ai scris la secțiune precedentă. Acest bloc are scop de a crește încrederea și notorietatea profesorului. Cei ce vor dori să se înscrie la curs, trebuie să vadă nu doar că informația cursului este potrivită pentru ei, dar și că instructorul este un adevărat expert și merită să se înscrie la acest curs.

Julie Foucher
Blogger
Cea mai inspirată frază din recomandare.
Lasă-i pe alții să vorbească despre tine pentru a întări ceea ce ai scris la secțiune precedentă. Acest bloc are scop de a crește încrederea și notorietatea profesorului. Cei ce vor dori să se înscrie la curs, trebuie să vadă nu doar că informația cursului este potrivită pentru ei, dar și că instructorul este un adevărat expert și merită să se înscrie la acest curs.

Tobias Hardy
Marketeer
Cea mai inspirată frază din recomandare.
Lasă-i pe alții să vorbească despre tine pentru a întări ceea ce ai scris la secțiune precedentă. Acest bloc are scop de a crește încrederea și notorietatea profesorului. Cei ce vor dori să se înscrie la curs, trebuie să vadă nu doar că informația cursului este potrivită pentru ei, dar și că instructorul este un adevărat expert și merită să se înscrie la acest curs.

Anna Forbes
Designer
De ce acest curs este valoros ?
Această secțiune are rol de a explica de ce acest curs este valoros. Scopul este să pregătim cititorul pentru următorul bloc unde va fi anunțat prețul cursului.
Această secțiune nu este obligatorie. Totuși, dacă vinzi un curs scump, atunci este bine ca cel ce intenționează să cumpere cursul să înțeleagă pentru ce plătește. O practică bună ar fi să aduci exemple la soluții similare și să le arăți cât ar trebui să plătească în acel caz prin comparație cu cursul tău.
Poți include de exemplu cât ar costa să frecventeze un curs offline la o instituție de învățământ sau care ar fi prețul dacă ar alege sesiunile de coaching privat.
Această secțiune are rol de a explica de ce acest curs este valoros. Scopul este să pregătim cititorul pentru următorul bloc unde va fi anunțat prețul cursului.
Această secțiune nu este obligatorie. Totuși, dacă vinzi un curs scump, atunci este bine ca cel ce intenționează să cumpere cursul să înțeleagă pentru ce plătește. O practică bună ar fi să aduci exemple la soluții similare și să le arăți cât ar trebui să plătească în acel caz prin comparație cu cursul tău.
Poți include de exemplu cât ar costa să frecventeze un curs offline la o instituție de învățământ sau care ar fi prețul dacă ar alege sesiunile de coaching privat.
Prețul programului
Cea mai mare transformare pe care o oferă programul tău.
$
247
Cea mai mare transformare pe care o oferă programul tău.
$
347
One sentence summary of what they get
$
99
One sentence summary of what they get
$
127
100%
MONEY BACK
GUARANTEE
Oferă garanție ca să atenuezi teama de cumpărare.
Acest bloc are rol de a atenua teama de cumpărare. S-a dovedit că dacă oferi garanția banilor înapoi crește încrederea și prospecții sunt mult mai tentați să cumpere ceva.
De îndată ce un vizitator vede prețul, acesta va începe să se gândească la toate motivele pentru care nu ar trebui să cumpere. De aceea, este important să ai politică de rambursare a banilor imediat după prima menționare a prețului.
Garanțiile pot fi diferite. Cel mai des întâlnim garanția banilor înapoi sau o perioadă de probă / testare.
“
Don’t wait! Look at what past students have to say about this Course
Cea mai inspirată frază din recomandare.
Descrieți feedbackul sau rezultatul final pe care l-a primit persoana după ce a interacționat cu tine. Fii specific: ce concret a primit, cum s-a simțit după ce a folosit soluția ta.

Julie Foucher
Blogger
Cea mai inspirată frază din recomandare.
Descrieți feedbackul sau rezultatul final pe care l-a primit persoana după ce a interacționat cu tine. Fii specific: ce concret a primit, cum s-a simțit după ce a folosit soluția ta.

Tobias Hardy
Marketeer
Cea mai inspirată frază din recomandare.
Descrieți feedbackul sau rezultatul final pe care l-a primit persoana după ce a interacționat cu tine. Fii specific: ce concret a primit, cum s-a simțit după ce a folosit soluția ta.

Anna Forbes
Designer